Herr_Dude Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Heisann, holder paa aa snekre en hjemmeside, men bildene jeg plasserer kommer utenfor borderen paa div'en, vertikalt, naar jeg ikke har fult ut med text under, i mozilla (ihverfall for linux) istedet for aa utvide border'en slik som det gjoeres i windows med baade opera og IE. Noen tips til hvordan jeg kan gjoere slik at dette vises pent, ogsaa i mozilla? Edit: har forsaavidt en "idiot losning" paa det, ved pre taggen og en haug med enter, men noe mer elegant? Endret 23. september 2004 av Herr_Dude Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kan du poste HTML/CSS her? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 For at vi skal forstå problemet litt bedre, kan du kanskje legge ut en link til siden din? Det høres ut som om jeg vet hva det dreier seg om, og da kan du jo lese om det her. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har diven fått egenskapen float ? Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Takker for kjapp svar Mr. Berg (og dere andre som svarte), den <hr> taggen med visibility: hidden og clear: both funket fett! Blir jo litt tweaking da, men det maa vel til naar man skal vaere kompatibel med det meste =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå