Sindre Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Problem: Når jeg trykker Ø GÅR CAPS LOCK PÅ/AV, HVIS JEG TRYKKER caps lock, kommer det en Ø OG CAPS LOCK GÅR AV/PÅ. Hvis jeg trykker "pil opp" går jeg en opp en linje og skriver æ, hvis jeg trykker æ skriver jeg æ og går en linje opp. når jeg trykker "pil venstre" går num lock av og på...+at jeg går til venstre. Når jeg trykker num lock går jeg til venstre +at num lock går av og på! hva kan være feil, et rent ******* og skrive dette innlegget! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Høres egentlig ut som du har fått noe faenskap installert på PC-en din. Kjør en full virus-sjekk her: http://housecall.trendmicro.com/ Og etter det laster du ned AdAware her: www.lavasoftusa.com Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det KAN være et eller annet morro-virus som gjør det, men jeg tror muligheten er større for at du har sølt noe i tastaturet som har kortsluttet noen småting... Prøv med et annet tastatur om du har et i nærheten, er det fremdeles det samme problemet, er det nok software-feil av en eller annen sort. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kan ikke være noen som har tullet med driverne? Noen som har byttet til Dvorak? (Hakke peeeiling...) Lenke til kommentar
KAS Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 -et helt vanlig datanerd!:-) Hmm. Spiller vanlige datanerder volleyball, og har en generell interesse for sport? (Klarte ikke dy meg ) OT: Er ikke StickyKeys av noe slag som har blitt aktivert? Lenke til kommentar
WaRFaiR Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ikke sølt noe i tastaturet? Pleier ofte å bli litt merkelig da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå