HarryKlein Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ingen av USB tilkoblingene mine fungerer når jeg velger USB 1.1 og USB 2.0 i BIOS. Jeg har et ASUS A7N8X deluxe hovedkort. Dersom jeg velger kun 2.0 fungerer heller ingenting, men ved valg av 1.1 fungerer alle enheter i 1.1 hatighet. Er det noen som har noen ideer til hva som kan være galt? Jeg har flashet BIOS, innstallert nye drivere til hovedkortet etc. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har du WinXP ServicePack 1? Hvis ikke, så vil det ikke fungere desverre. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Du kan jo prøve å installere nye drivere. Men som TJ sa, må du ha SP2 installert. usb.zip Lenke til kommentar
HarryKlein Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Jeg har innstallert SP1 og SP2 , men det funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ta en tur i bios og se om usb 2.0 er satt på, kan jo være at kun 1.1 er valgt. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det du kan prøve,(hvis du ikke allerede har gjort det) er å høyreklikke på USB-enheter i enhetsbehandling og avinstallere driver, for deretter å søke etter ny maskinvare. Du må ha driver-CD'en i . Lenke til kommentar
HarryKlein Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Oki, takk for svar. Skal prøve litt nå, er det en idee å resette cmos? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Tror ikke det ville hatt så mye for seg, men det skader jo heller ikke. Lenke til kommentar
HarryKlein Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 HAHA, nå funker det. Avinstallerte alle USB drivere, innstallerte på ny fra CD. Tusen takk for svar folkens. Nå skal jeg kjøre på hva den eksterene USB 2 hardisken min klarer Lenke til kommentar
Chris28 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har samme problemt får ikke et trådløst nettverks kort til og fungere og jeg har kommet frem til at det er usb driverne som ikke fungerer jeg har prøvd og avinstalere dem flere ganger men uten hell, til slutt så måtte jeg sette inn et A7V8X da fungerer det med de nye driverne fra Via har også innstalert SP2 Jeg har desverre ikke driver cd til Hk pga kjøpte det billig på komplett uten noe men har lastet ned de driverne som ligger på Asus.com Er det noen som kan ha en anesle om hva jeg kan gjøre for og få dette til og virke ? Lenke til kommentar
yamano Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 USB "fiX" driverne fra asus/msi Funker greit på det hoverdkortet, "har det selv" Og Jeg har ingen problemer med USB 2.0 en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå