NormanWhiteside Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Noen som har noen gode forslag til en kamerabag/veske som passer godt til D70'en? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Noen som har noen gode forslag til en kamerabag/veske som passer godt til D70'en? Lowepro Nova2AW, eventuelt de andre i samme serien (Nova1-4). Du kan jo f.eks. dra i en fotobutikk, prøve en av disse og finne ut hvilken størrelse du bør ha. Nova2 er super, men hvis du f.eks. skal ha med både 3 objektiver og ekstern blitz bør du kanskje prøve en større (Nova3). Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Eg og har nova2 og er storfornøgd med den Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har Nova2 selv og den er glimrende, men jeg skal itilleg kjøpe en sekk jeg kan ta med på fjellet osv. Novan er super inntil du får deg 3 linser+blitz. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg gikk for en litt større enn Nova 2. Den heter Nova EX180. Den fungerer glimrendes! Har plass til kamera m/objektiv, 2 objektiver og alt annet jeg trenger! Lenke til kommentar
qdos Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Her er en side som har testet ulike bager til D70: http://www.asvd07.dsl.pipex.com/d70bags.htm Lenke til kommentar
MrFuckUp Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Noen som har noen gode forslag til en kamerabag/veske som passer godt til D70'en? Denne passer som fot i hose (eller D70 i bag ). TLZ Mini Du får ikke plass til noe mer enn kamera og kitlinse (el. tilsv.) og ekstra batteri, evt. filter og linsedeksler. Men den blir også lett å dra med seg når en er ute. Og der er jo ofte problemet med SLR-kameraer; ofte blir den liggende hjemme fordi en ikke orker dra på svære bager. Lenke til kommentar
Goodie Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg er også veldig fornøyd med tlz mini. Plass til et par bankkort er det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå