8-Ball Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Noen som vet andre plasser enn elkjøp som selger maxtor 200 retail? Som f.eks nettbutikker? Lenke til kommentar
NtX Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 jeg har søkt, men når du sa at ekjøp solgte 200 Maxtor disker, tenkte jeg det ble horriblet dyrt.... og det ble det, faktisk DOBBELT pris av det webshopper selger de vanligvis til... det må da være grenser for hva ekjøp utnytter seg av mann i gata som ikke har sett en webshop før... Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 jeg har søkt, men når du sa at ekjøp solgte 200 Maxtor disker, tenkte jeg det ble horriblet dyrt.... og det ble det, faktisk DOBBELT pris av det webshopper selger de vanligvis til... det må da være grenser for hva ekjøp utnytter seg av mann i gata som ikke har sett en webshop før... Var ikke det jeg tenkte på, men å utnytte elkjøp og lefdal sine prisgarantier. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Gjelder skjelden mot nettbutikker Sjekk ut komplett trur dei har inne 200gb maxtor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå