Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett er blitt litt rar.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hm.. er det bare med msn du merker dette? jeg hadde problemer med at windows messenger laget problemer for msn messenger. det jeg gjorde for å fjerne problemet var å gå på start - set program access and default - custom - og valgte så bort windows messenger (Fjernet haken på enable access to this program)

Eller man kan trykke "Kjør" og skrive RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove og ENTER ;)

 

Det er sånn på IE, Opera, Kazaa, Lime wire, osv.

 

denne meldingen kommer opp "Lokal Tilkobling 2 er frakoblet" eller noe sånt, så må jeg vente i 1 minutt for å kunne poste chatte osv. :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

skjønner ikke helt problemet jeg, synest det det blir litt dumt: messenger er rart :mad: PANIKK :mad: formatere, istallere på nytt fortsatt rart :mad: PANIKK :mad: formatere en gang til.

Du har ikke tilfeldigvis vurdert at muligens kanskje muligens er ikke sp2 årsaken :roll: .

Messenger har hatt problemer de siste dagene pga betaversionen av messenger 7.

edit!

tenkte jeg skulle tilføye at jeg har sp2 og 100gb spill\programmer installert, med en 2 år's gammel installasjon, fungerer fortsatt smertefritt men selvølgelig ikke som en nyinstallasjon

Endret av Jaketten
Lenke til kommentar
hm.. er det bare med msn du merker dette? jeg hadde problemer med at windows messenger laget problemer for msn messenger. det jeg gjorde for å fjerne problemet var å gå på start - set program access and default - custom - og valgte så bort windows messenger (Fjernet haken på enable access to this program)

Eller man kan trykke "Kjør" og skrive RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove og ENTER ;)

Jeg fjernet windows messenger på den måten før jeg installerte SP2. Da jeg installerte SP2 så kom det tilbake - men da var det bare til å gjøre det jeg beskrev forrige post, og så var problemet borte (denne muligheten fantes ikke før SP2).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...