srbz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hadde ikke latt den pcen stå på uten at jeg var i rommet... Ihvertfall ikke gå ut uten å slå fullstendig av strømmen. Men det ser visst ut til at faren er over. Ingen uvettig overklokking inni der vel (uten at det burde ha noe å si for annet enn garantien)? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Synes hele greia høres svært merkelig ut (men rarere ting har jo skjedd!). Kan ikke trådstarter ta bilde av noen deler som har blitt svidd/brent? Virker nesten for "godt" til å være sant, sier ikke at du lyver/tuller DoctorMacabre, men det hadde vært fint med noen bilder Endret 25. september 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Det er det som er sykt... Jeg skjønner ikke hva som er gærent helt... Det er ingen synelige forskjeller på cpu eller noe! Min foreløpige konklusjon er at cpuen er død, ikke svidd av (beklager dårlig ordvalg tidligere hvis jeg sa noe slikt). Den eneste forskjellen jeg har latt merke til er at plasten rundt der du fester strømledningen til dvdrommene har fått en litt mystisk farge (gul-brun den var hvit!) Dette er noe av det rareste jeg har opplevd hittil med pcer hittil... Det er ingen feil jeg greier å se utvendig (ikke at jeg er veldig pro på hw) DoctorMacabre PS: jeg kan jo legge ut bilder, men jeg tror ikke det ville gjort saken klarere Endret 25. september 2004 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Det er det som er sykt... Jeg skjønner ikke hva som er gærent helt...Det er ingen synelige forskjeller på cpu eller noe! Min foreløpige konklusjon er at cpuen er død, ikke svidd av (beklager dårlig ordvalg tidligere hvis jeg sa noe slikt). Den eneste forskjellen jeg har latt merke til er at plasten rundt der du fester strømledningen til dvdrommene har fått en litt mystisk farge (gul-brun den var hvit!) Dette er noe av det rareste jeg har opplevd hittil med pcer hittil... Det er ingen feil jeg greier å se utvendig (ikke at jeg er veldig pro på hw) DoctorMacabre PS: jeg kan jo legge ut bilder, men jeg tror ikke det ville gjort saken klarere Bygd pcen selv? Husket kjølepasta? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kjølepasta er for pyser! :!: Nei jeg har ikke kjølepasta... bygde den nå for 4 år siden så det var ikkke helt uventet at det har gått skjeis! DoctorMacabre Lenke til kommentar
TJ Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) kontakt "Åndenes makt" på TVN Hehe :!: Var innom tanken EDIT: Wow! Post nr. 600 Endret 25. september 2004 av TJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå