proidus Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 DVD-avspilling funker ikke! Får beskjed om at jeg har "unsuficient decoders", eller at jeg må laste ned noe programvare den ikke finner. Det er bare film-dvd-er som ikke funker, alt annet går som det skal.. Har prøvd å søke etter decoders på internett, men fant ikkeno... kan noen hjelpe meg??? Takk til alle Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 velkommen til forumet. tror kanskje det kan være at du trenger en DVD player til pc'en, som f.eks winDVD, power DVD player osv... Lenke til kommentar
proidus Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 har tre forskjellige DVD-spillere på pc-en: Power Cinema, som fulgte med pc-en, RealOne og Selvfølgelig Windows media player... RealOne og Media Player gir feilmelding, mens PowerCinema bare henger seg opp... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kanskje det er et Sone-problem? (Grr.. som jeg missliker de pengeutpresse-sonene) Lenke til kommentar
proidus Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 det er nok ikke det.. glemte å nevne at det har funket med samme dvd før, og at dette var noe som oppsto for ca. 2 uker siden... Lenke til kommentar
joebush Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 RealOne og Media Player er ikke DVD-spiller applikasjoner. Programmene er mediaavspillere som drar nytte er codec'er som ligger i systemet fra før. Det er da spørsmål om Power Cinema er en slik en, men det høres ikke akkurat sånn ut. Det er derimot mange som kan spille av DVD'er dersom du har installert en DVD-applikasjon som WinDVD eller PowerDVD. Siden det har fungert tidligere er det mulig at noen systemfiler har blitt korrupte eller erstattet. Finn ut hvilken DVD-applikasjon som ligger inne fra før, og installer på nytt. Det vil nok rette problemet. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 nyere wmp funker da også som dvd spiller, dog jeg liker ikke denne men kanskje andre gjør. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Men som sagt, det er egentlig slik at disse mediaavspillerne spiller GJENNOM den egentlige DVD-applikasjonen. Er ikke den på plass, får du ikke DVD til å spille av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå