PGY Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Skal vaske vekk noen flekker på flatskjermen min...Noen fettflekker e.l. som ikke går å tørke vekk...kan jeg bruke JIF på denne?? eller er det skadelig for den Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ville ikke anbefalt å bruke noen form for kjemikalier på skjermen, så fremt det ikke er sånn "LCD vaske middel". Bruk en fuktig bomullsdott, og tørk med en tørr bomullsdott.... Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Microfiberklut ( IKKE SKUREKLUT ) som er lett fuktet med vann. Går ikke flekkene bort kan du blande ut vinduspussemiddel godt i vann og prøve. Sprut ALDRI direkte på skjermen, men på kluten først. Lenke til kommentar
w2k Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Fibrer kan slite eller ripe opp skjermen, en fuktig klut i fint og tett stoff er best. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Fibrer kan slite eller ripe opp skjermen, en fuktig klut i fint og tett stoff er best. øø? håper du ikke refererte til microfiber? i så tilfelle bør du sjekke ut faktaene litt bedre. microfiber er det som absolutt anbefales til å rense lcd skjermer med tror faktisk det er noe av det eneste renseutstyret man kan få til lcd skjermer. der det faktisk står på microfiber klut pakken at den er beregnet for lcd... Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det er forskjell på mikrofiber og mikrofiber. Du har den fine typen som optikere selger til brillepuss. Disse er kjempefine å bruke. Men du har samtidig skrurekluter som vil ripe opp ømfintlige overflater. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det er forskjell på mikrofiber og mikrofiber. Du har den fine typen som optikere selger til brillepuss. Disse er kjempefine å bruke. Men du har samtidig skrurekluter som vil ripe opp ømfintlige overflater. derfor kjøper man fin microfiberklut Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har du også brillerens veske på microfiberkluten så er det absolutt perfekt! Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ooh, brillerens inneholder ofte isopropanol, og det holder jeg langt unna ømfintlige plastmaterialer... Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det drite eg i det funke helt alright på skjermen min! Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Og forresten har eg film på skjermen min! Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Og hva tror du den filmen består av..? Men hey, det er din skjerm Lenke til kommentar
Afroflua Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Vask sjermen med en biltlitt fuktig klut. Du må huske å ikke skrubbe på sjermen for da fyker den!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå