gorg Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 jeg har taisol ckg720 og lurer på om jeg får mer mhz hvis jeg overklokker med ei delta vill vifte (50cfm)? _________________ Big T-bird(1,4) MSI k7t 266 pro r MSI 822 Klipsch 5.1 (snart) Audigy platinium [ Denne Melding var redigert av: gorg på 2002-05-12 13:38 ] Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Det vil du sikkert få men du vil også få et propelfly inni maskina! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Du kan sikkert overklokke mer hvis du har en kraftigere vifte på taisolen, men jeg ville bytta ut hele ribba med vifte når du først var i gang, så slipper du det vanvittige delta black label bråket også :smile: Kan ikke tenke meg at det i det hele tatt er sunt å ha en vifte med 7000rpm rundt seg i lengre tidsrom (flere timer hver dag), eller er det bare at det er irriterende? Øresus når man er 30 pga. delta black label hadde ikke vært noe særlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå