slowcooler Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hei, er det noen som kan hjelpe meg med et påloggingsskript til arbeidsstasjoner? Trenger et skript som redirekter mappen Mine Dokumenter til et nettverksdrev; Z: Trenger å være slik, da alle profiler i serveren får mappet opp z: som default hjemmeområde. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kikk på Net Use Tror det er noe som dette net use Z: "\\server\%userprofile%\Mine dokumenter" eller noe sånt, drev på med dette for to år siden, begynner å glemme. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Det er greit, det er i orden allerede, z er mappet opp på profilen i serveren. Men jeg ønsker at "Mine dokumenter" skal ligge på Z uansett hvilken bruker som logger seg på. Endret 23. september 2004 av slowcooler Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 det gjøres under group policy, folder redirection heter det, får ikke kontakt med serveren i dag, så jeg får vist ikke vist deg akkurat hvor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå