Gå til innhold

Klokking av X800XT PE unødvendig og risky?

Gjest Slettet+5432143541

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er artifacts?

Og hvordan klarte du å få tak i et eksemplar av x800xt pe? Jeg har prøvt på det i en måned nå uten å lykkes

måten du får tak i detn nå til dags er å gå innom alle nettbutikker som finnes å se om det har komt inn noen kort, jeg gjorde det så var det plutselig noen på lageret til netshop :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva er artifacts?

Og hvordan klarte du å få tak i et eksemplar av x800xt pe? Jeg har prøvt på det i en måned nå uten å lykkes

fikk mitt x800xt pe for ca 1 mnd siden, det er bare og følge med litt på websjappene. Jeg kjøpte powercolor x800xt PE backpacker edition fra netshop.

Lenke til kommentar

Hehe du får ikke artifacts på et x800 kort.. vis du klokke et x800 også test en omgang i 3dmark01se så fryse kort seg og reboote bare ,vis du harklokke før mye.

Mitt x800xt pe klokke til 580/584 på stock kjøling, men du treng ikke å ha klokke skjermkort opp til normal bruk alså spilling osv,synes jeg jeg klokke opp til benching kunne.

ps jeg kjøpe powercolor x800xt PE backpacker edition fra netshop klokke megt bra det kort jeg fikk.

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
Hehe du får ikke artifacts på et x800 kort.. vis du klokke et x800 også test en omgang i 3dmark01se så fryse kort seg og reboote bare ,vis du harklokke før mye.

Mitt x800xt pe klokke til 580/584 på stock kjøling, men du treng ikke å ha klokke skjermkort opp til normal bruk alså spilling osv,synes jeg jeg klokke opp til benching kunne.

ps jeg kjøpe powercolor x800xt PE backpacker edition fra netshop klokke megt bra det kort jeg fikk.

hvor stor er forskjellen mellom 3dmark 03 scorene med overklokking og ikke?

Lenke til kommentar
Eh.. Noe er alvorlig gale hos meg da? 11500 3dmark03..Balanced her og :ermm:

Har ikke prøvd med 4.9 enda, da det er buggy med 4.9

:cry: Ja det var lite, jeg har bare en power supply på 250w.

Kan hende at den gjør at jeg ikke får full utnyttelse av kortet.

Kan hende jeg selger kortet og kjøper med x800pro bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...