Nidhogg Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 millitæret no også blir d vel en eller anna høyskole etterpå Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Elektro vk1 tror jeg Hmmm håper jeg kommer meg inn... Så du skal begynne på vgs. på nytt etter du er ferdig med vgs. Det hørtes jo moro ut. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Blir vel lærlingplass, håper eg. Så e det militæret då... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jus eller psykologi i statene. Samme her. Eller, ikke nødvendigvis i Statene. Ellers så skal jeg vel sitte i kassen på Ica eller noe sånt i helgen/etter skoletid. Blir et pes. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg går VK1 Flyfag, så etter VGS, blir det sikkert mot Luftforsvaret Lenke til kommentar
highlander Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det blir nok militæret, så flytte tilbake til USA hos familien og studere videre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jus eller psykologi i statene. Samme her. Eller, ikke nødvendigvis i Statene. Ellers så skal jeg vel sitte i kassen på Ica eller noe sånt i helgen/etter skoletid. Blir et pes. Ja, sant? Der har du andrevalget mitt også. Eller, Spar-butikken her, så slipper jeg kjøpe bil. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Om jeg kommer inn; Da studerer jeg Informatikk i Halden eller går i militæret. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Etter V.G.S skal jeg enten søke meg som lærling inn i forsvaret, slik at jeg slipper førstegangstjenesten, og samtidig kan ta fagbrev fordelt på de årene. Eller så tar jeg lærling i vanelig bedrift, deretter militæret. Er såpass skolelei at jeg ikke gidder noe påbyggingsår. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kanskje jobbe litt i ett år, så i militæret. Der skal jeg prøve å studere juss, selv om det er ytterst få som klarer det. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Skal vel inn i militæret, antar jeg. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Kanskje jobbe litt i ett år, så i militæret.Der skal jeg prøve å studere juss, selv om det er ytterst få som klarer det. Tenker jeg også skal studere juss. Men det er blitt et helvette å komme inn på det nå dessverre. Men er langt i fra sikker på hva jeg vil ennå. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Akkurat starta på allmenn gk, men etter disse 3 åra hadde jeg kansje tenkt å jobbe litt. Og så er det vel millitæret en gang også, aner ikke når men er mange år til Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 hadde tenkt å gå gk elektro, vk1 elektronikk, og så servicelektroniker.. men kom in på mekk, så det blir vell grunnkurs mekaniske, å så jobbe i kassa på prix Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Flere her som skal på Agder folkehøyskole? Dit reiser jeg til søndag! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Skal først og fremst inn i militæret. Har lyst til å gå befalskolen. Deretter har jeg lyst til å søke meg inn på purkeskolen i Oslo. Men får se, ting kan forandres. Well, they have. Håper fortsatt på å komme inn i militæret, infanteriet that is. Etter dette vurderer jeg å utdanne meg til eiendomsmegler. Har også vurdert å jobbe et år, forså å reise til USA. Rett og slett bare drive å reise rundt der borte, helt til pengene tar slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå