Fragletrollet Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hallo folkens. Hva skal dere som er på ungdomsskolen/VGS etter VGS? Jeg skal først jobbe et halvt til 3/4år, og så reise så lenge jeg kan for de pengene. Vil til Israel og Goa! Kanskje til Sør-Amerika eller andre steder i Asia også/eller. Etter det, så er det vel forcen, og etter det så er jeg ikke helt sikker, men har lyst til å utdanne meg innen musikk, ev. begynne å produsere/mixe om jeg er istand til det. Dere da, sånn et par år etter VGS? Ikke begynn å prate om familie, det er for langt frem i tid. Først og fremst de 1-3 årene etter VGS Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 JEg skal i Militæret. Og så skal jeg prøve og komme inn på NAC. Norwegian Aviation College(de utdanner piloter). Kanskje jeg skal jobbe et år i butikk eller noe også. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) NTNU i trondheim og the army venter på meg etter vgs. Edit: går ikke denne posten under søppel Endret 23. september 2004 av Laibach Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 kanskje et friår ..Militæret etterpå jah.. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kanskje et år på folkehøgskole, og deretter forhåpentligvis rett inn på Berklee College of Music i Boston eller Musician's Institute i California.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Aner ikke. Har funnet ut at jeg kanskje skal til Canada snart, eller så tenker jeg på å hoppe rett i studiene. Militæret kan jeg bare glemme, da de ikke ønsker å ha meg der... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 befalsskole, vet ikke helt hvilken, tipper det blir enten luftfartsbefalsskolen eller marinen. så lenge de ikke holder på meg i mer enn ett år, er det det riktige valget for meg. tjene penger, pluss at jeg slipper førstegangstjenesten. og du får noen ekstra studiepoeng, husker ikke hvor mange. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ble nettopp ferdig med videregående og nyter friåret mitt nå Til neste år begynner jeg enten på NITH, MTU (Michigan technological university) eller CLU (California Lutheran University). Alle skolene har IT og media. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Skal søke meg inn;) Håper i kommer innn da:D Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg ANER ikke. Enten lærlingtid/jobb eller videre studier. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Blir sikkert pælma inn i militæret. Etter det blir det NTNU (eller noe i den dur), folkehøyskole eller reising. Hm, vet jo ikke helt da. Skal i hvert fall reise litt rundt i verden før jeg begynner i fast jobb. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 skal vell i siviltjeneste, hvis noen i militere er dumme nok til å snede meg inn i hæren synes jeg synd på dem. ellers har jeg tenkt til å få meg en grunnlegende infomatikk utanelse før jeg tar det endelige valget om hva slags utandelse jeg skal ta for å bli game-designer Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Skal først og fremst inn i militæret. Har lyst til å gå befalskolen. Deretter har jeg lyst til å søke meg inn på purkeskolen i Oslo. Men får se, ting kan forandres. Endret 25. september 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Izor Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Tipper jeg skal i militæret, så har jeg en drøm om å få meg lærlinge plass på et fett hotel ned i spania som kokk. Vis ting ikke forandrer seg da.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Folkehøyskole -> Musikk! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jus eller psykologi i statene. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 folkehøyskole > reklame. Forslag til hvor jeg skal gå? hm? Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ingeniør innenfor elektronikk. Har ikke sett noe på hvilken skole jeg vil søke meg til. Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 høres ut som forummedlammen har bra planer.. det eneste jeg lurer på er hvorfor "alle" vil til ntnu.. det er mange høgskoler og andre universiteter som har master i IT... bare utifra egen erfaring fra arbeidsliv - det er ikke nødvendigvis bra at alle kommer fra samme skole - jeg tror at det kan være bra at folket har media/design(it på andre skoler en ntnu... selv om dette har vært "skolen" i mange år tror jeg det vil forandres... uansett er det ikke viktig med karakterer/skole annet enn til første intervju/jobb. etter det er det bare erfaring som teller. det er hvertfall min mening.. uansett tror jeg det vigtigste er at folk velger en utdanning hvor de kan gjøre det godt. det er ikke så viktig hva det er innen. hvsi du er en ener på området vil du få god jobb som er interessant.. Lenke til kommentar
runela Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Elektro vk1 tror jeg Hmmm håper jeg kommer meg inn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå