x871kx6167ss7 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Topicen sier det... Hvor fester man temperatur måleren dersom jeg skal måle temperaturen på harddisken? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Er det ingen som vet hvor? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 er vel vanskelig å få nøyaktig temp ved å sette på en temp måler. Men de fleste hdder har innebyeeg temp måler. i så fall kan du se den tempen i everest eller noe sånn. Lenke til kommentar
twhumax Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hva er everest? Har en nyere Dell m/250GB disk, har den innebygd temp måler, og hvordan ser jeg tempen? Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Everest er ett nyttig program som viser deg på enkel og oversiktlig måte om tingenes tilstand på din maskin http://www.lavalys.com/products.php?lang=en Link til Everest ovenfor. Mvh Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 De fleste harddisker har innebygde temperatursensorer. Du trenger med andre ord ikke en til. Hvis du absolutt vil feste en ekstern temperatursensor også så vil jeg anbefale deg å ikke feste den på lokket, men på en av sidene, og da er motsatt ende av ATA-pluggen det mest praktiske stedet. Feste den gjerne med tape og legg noe isolerende over den slik at den ikke blir nedkjølt av lufta rundt og dermed viser for lav temperatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå