Silent_Bob Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 jepp, igår innstalerte jeg den godsaken. ser ut til at jeg har satt alt opp riktig, og man skulle sjekke om begge sidene var like varme/kalde og det er de ikke. siden kjøleren er festet (på chipen) er en god del varmere enn den andre. ingen av dem blir sånn veldig varmt. mere lunkent. er dette normalt? har jo ikke noe temp måler på kortet, og jeg vet heller ikke hva som er vanlig. takk for alle svar Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 på mitt 9600 XT er det temp måler .. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) La det gå litt tid så den varmeledende pastaen får satt seg. Jeg skjønte ingenting først jeg heller, men etter hvert som Arctic Silver 5 kicka, ble det bedre. Har forresten bygget opp min på nytt og passet på at heatpipen fikk ordentlig kontakt. Venter på nytt hovedkort fra komplett, så vi får se hvordan det blir etterpå. Red: Noen xt-kort har ikke temperaturmåler for å holde prisen nede. Endret 23. september 2004 av baronKanon Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 tar to dager å kjøre inn pastaen med pcbruk. Men temp synker ikke mer enn 4-5 grader maks. Har heatpipen kontakt med ribbene da? går jo ann å få bedre kontakt med kjølepasta der også hvis du er veldig forsiktig Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Man MÅ jo ha pasta mellom ribber og heatpipe! Det står nok i bruksanvisningen også Bare å passe på at det ikke blir for tykt OG at heatpipen blir riktig plassert, slik at den ikke kommer i spenn. Dvs. sjekke litt på plasseringen av blokkene på begge sider. Det funket hos meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå