Launch Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Har satt inn en 160GB Harddisk (IDE) og windows XP kom opp med noe jeg bare kunne klikke OK på, var vel å aktivere disken for det var et forbudt symbol som forsvant da jeg gjorde det. Jeg skal bare bruke harddisken til å lagre ting på så jeg lurte på hva jeg må gjøre for å få den til å bli NTFS og sånn, det står bare Unallocated på den nå. Kom inn på noe om å lage primary eller extended partition, jeg skal ha hele disken i en del for å si det sånn...hva blir rett å ta da? Endret 23. september 2004 av Launch Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Primary er at den nye disken din blir en egen disk (D:\ feks) mens extended er at den nye diskplassen blir "lagt til" på den andre disken din (C:\) Så du skal velge Primary. Endret 23. september 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Høyreklikk på unallocated, velg formater. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 skal det være "Dynamic disc"? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 skal det være "Dynamic disc"? nei Lenke til kommentar
Launch Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Hehe et siste spørsmål, er det greit å ta "Quick format"? Edit - Jeg sjangset litt og tok Quick format, harddisken funker flott nå Tusen takk for hjelpen! Endret 23. september 2004 av Launch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå