nree Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Igang med ny posting av desktops!!! Pga. mye rot og rols på den gamle "XP desk..." er dette kun for posting av desktop! Hvis du lurer på noe angående noen andres bilder/desktop skriv priv. melding! Den gamle: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=175413 POST DIN DESKTOP HER! Skriv gjerne også hvilkne programmer som er i bruk, kildekoder osv... Kos dere! Endret 4. oktober 2004 av goggen90 Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Bare send inn! VÆR STOLT OVER DITT DESKTOP Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 goggen90 hadde iallefall mye rart på skrivebordet sitt. hadde jeg suttet forran den pc`en hadde jeg blitt gal. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) her er et bilde over mitt skrivebord.. bruker alt der mesten SKRIVEBORDET MITT Endret 4. oktober 2004 av Tee_Kay Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Her er min... ps bakgrunns bildet har jeg tatt selv.. midt på natten.. Endret 4. oktober 2004 av ChrchBrnr Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Her er min desktop. Årsaken til at den er så avlang, er at den går over to skjermer. Klikk for full størrelse Jeg hater rot på desktoppen. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) hmm.... dette virker kanskje som et dumt spørsmål. Men hvordan tar man bilde av desktopen? EDIT: beklager, så ikke at trådstarter kun ville ha bilder .. Endret 4. oktober 2004 av jolleguten Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) hmm.... dette virker kanskje som et dumt spørsmål. Men hvordan tar man bilde av desktopen? For og ta bilde av dekstop: 1. Trykk Ctrl + Print Screen SysRq (samtidig) mens du er på din desktop... 2. Gå inn i paint og velg Lim inn eller trykk Ctrl + V (samtidig) 3. Lagre bilde og volla! Gå inn her og leg ved bildet i eit innleg! Endret 4. oktober 2004 av goggen90 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hva er egentlig vitsen med denne tråden? Der er allerede en stor og omfattende tråd om akkurat det samme emnet. Dessuten så er også denne tråden forurenset med alt annet enn skjermbilder (noe som er veldig vanskelig å unngå), til og med trådstarter som gjorde det selv om han sa at vi ikke skulle gjøre det Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Bare og poste i vei Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Denne posten ble ikke mer ryddig Goggen.... Tror jeg holder meg til den gamle så lenge den er oppe jeg... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hva er egentlig vitsen med denne tråden? Der er allerede en stor og omfattende tråd om akkurat det samme emnet. Dessuten så er også denne tråden forurenset med alt annet enn skjermbilder (noe som er veldig vanskelig å unngå), til og med trådstarter som gjorde det selv om han sa at vi ikke skulle gjøre det Enig med TCi. Det er en enorm tråd om dette allerede, benytt dere av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg