angry_norwegian Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Nå har jeg søkt her på forumet, og fant ingen tråd som ga meg svar: Jeg har et hovedkort som nevnt i tittelen, og 2x512 Corsair minne (se profil). På hovedkortet er det fire minneslots, gruppert to og to. Det skal være doble minnekanaler på hk'et. Så lurer jeg på om ram'en skal stå i hver sin "gruppe" eller skal de stå inntill hverandre, for best ytelse? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Inntil hverandre for dual channel. Dvs, i de parvise minneslot'ene. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 OK. Takk. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Brikkene skal stå i de to blå slottene, ikke rett ved siden av hverandre. Et brennhett tips i denne sammenhengen er å lese manualen. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Inntil hverandre for dual channel.Dvs, i de parvise minneslot'ene. Det blir nok feil. De kal stå på samme farge. Hadde du bare giddet og se 2 min i manualen til hk så hadde ikke du hatt dette problemet. Edit: Litt treg der. Endret 23. september 2004 av iron_knuckle Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeebus, hvor gammel versjon av det kortet er det jeg har her da. Alle slot'ene er sort. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Da har du sikkert fra de aller første utgavene. Du skal sette rambrikkene slik for dual channel: 1 og 3, 2 og 4. (Evt de med samme farge ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå