dueno2k4 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hei! Jeg har en Siemens S65 og har kjøpt meg en datakabel. Datakabelen er den som kan lade å legge inn ting samtidig. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å oppdatere FW'en. Det står at han ikke finne telefonen. Det går helt fint å legge inn ting på mobilen. Men ikke oppdatere FW'en. Kan noen hjelpe meg. Synes telefonen er dårlig, skrur seg av når det vil osv, dette skylles en dårlig fw. Mvh Terje Berg [email protected] Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Du må skru av ladefunksjonen på kabelen for å oppdatere software har jeg hørt... Ikke spør meg om hvordan.. Lenke til kommentar
dueno2k4 Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 hmm.... ingen andre som har et lurt tips til meg? Jeg trenge den FW'en FOOOORT!!! takk uansett Excelsion: hmm... ja men hvordan gjør du det da?! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 1. slå av ladefunksjonen. 2. Når du starter programmet som skal legge inn firmwaren, så står det detaljert om hvordan du skal gjøre det, også i de tilfeller du ikke finner telefonen. Lenke til kommentar
dueno2k4 Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 MEN hvordan skru av ladefunksjonen!!! Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Først må du si hvilken datakabel du har. 510 er den med ladefunksjon-bryteren. 540 kan ikke brukes til oppgradering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå