Gå til innhold

Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket OS kjører du?.Skjer dette hele tiden eller når du gjør spesielle ting?.

Hadde samme problemet som deg.Kjører winXP og fikk reeboot kun når jeg spillte.Løsningen for meg var å skru av "reeboot on system failure".

Skal også være noen innstillinger i Bios hvor maskinen skrur seg av ved en viss cpu-temp.

Du har kanskje prøvd dette?

Lenke til kommentar

Hørtes litt ut som da strømforskyninga mi røyk, etter noen måneders overbelastning. Plutselig en dag slo maskina seg av. Først skjermen, så maskina.

Da jeg prøvde å skru på maskina igjen, gjentatte ganger, starta den opp og gikk alt mellom 5 sekunder og noen minutter før den slo seg av igjen.

Mulig problem?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-12 13:24, CIder skrev:

Hvilket OS kjører du?.Skjer dette hele tiden eller når du gjør spesielle ting?.

Hadde samme problemet som deg.Kjører winXP og fikk reeboot kun når jeg spillte.Løsningen for meg var å skru av "reeboot on system failure".

Skal også være noen innstillinger i Bios hvor maskinen skrur seg av ved en viss cpu-temp.

Du har kanskje prøvd dette?

Kjører XP. Nå har pc`n funket i 45min, da har jeg bare surfet. Det " reboot on system failure " hvor skrur man av det?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-12 13:24, Simira skrev:

Hørtes litt ut som da strømforskyninga mi røyk, etter noen måneders overbelastning. Plutselig en dag slo maskina seg av. Først skjermen, så maskina.

Da jeg prøvde å skru på maskina igjen, gjentatte ganger, starta den opp og gikk alt mellom 5 sekunder og noen minutter før den slo seg av igjen.

Mulig problem?

Tror ikke jeg har overbelastet strømforsyningen. Eneste jeg har gjort er og klokke litt

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-12 13:30, CIder skrev:

Kontrollpanel--->System--->Avansert--->Oppstart og gjenoppretting---->Innstillinger--->Hak bort "start på nytt automatisk"

Takk! Da er det gjort, så får vi se omdet hjelper :smile:

Lenke til kommentar

Kan det ha noe med det gamle skjermkortet jeg bruker? Solgte mitt GeForce 3 TI200, venter på GeForce 4 fra komplett. Det jeg bruker nå er: ATI 3D Rage LT Pro. Tengte på dette alternativet fordi skjermen skrur seg av først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...