Akix Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) #emnetittel endret slik at den beskriver tråden bedre# Har en 7z file som jeg vil opne men vet ikke åssen jeg skal det lurer på om noen vet hva jeg må gjøre ?? Endret 23. september 2004 av It's me Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har dette noe med spill å gjøre? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Nei, men svaret er 7-Zip. Lenke til kommentar
Akix Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 hva er det jeg skal bruke a ?? hva heter programmet ?? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Flyttet til programvare. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) hva er det jeg skal bruke a ?? hva heter programmet ?? Du har fått svaret alt...Nei, men svaret er 7-Zip. En 7z-fil er en komprimert fil. Kort sagt skal du altså pakke den ut (dekomprimere). Det kan du f.eks. gjøre med programmet det er linket til. Andre eksempler på komprimerte filtyper er: zip, rar, tar, gz, ace, arj... Innholdet trenger riktignok ikke å være komprimert, men oftest er det litt av poenget hvis du ikke bare vil samle flere filer i én enkelt fil. Endret 23. september 2004 av OBServer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå