[email protected] Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 HJELP, er det noen som kan hjelpe meg med noen tips når man har slettet bilder ved uhell? Lenke til kommentar
joacande Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har du et CompactFlash minnekort? For det finnes programmer til å hente opp bilder igjen. Har et slikt program. Jeg veit iallfall at noen kamerabutikker kan ordne sånt for en. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 du trykket sikkert på "straffe-alle-idioter-som-kjøper-digitalkamera-selv-om-de-er-så-teknisk-tilbakestående-at-de-ikke-tar-backup-på-tre-år"-knappen (quote fra Rocky) sorry, måtte bare.. tror ikke du er teknisk tilbakestående, alle kan være uheldig iblant. Var bare så sinnsykt bra kommentar av Rocky Fikk du ordnet det forresten? Kjekt å vite hvis det samme skulle skje med meg en gang.. Lenke til kommentar
Elph Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har med stort hell brukt PC Smart Recovery til å redde både slettede filer og form,aterte brikker, kan lastes ned her http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/welcome.htm Gratis Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det viktigste når man har slettet bilder ved ett uhell, er å la minnekortet ligge urørt inntil man får prøvd ett program for å hente frem bildene igjen. De er der fortsatt, så lenge de ikke er overskrevet av nye bilder. Lenke til kommentar
Daniel-r Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) - Endret 10. juni 2009 av Daniel-r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå