Swoofah Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Vi har sagt det lenge.. Og vi har fått innspill på fordeler og ulemper med konsoll-pc'en Xbox.. Men nå ser det jaggu ut til at Microsoft skal gå hele veien ut. Artikkel "Alt tilleggsutstyr til Xbox 2 vil virke på PC, sier Lester. Du vil med andre ord kunne benytte deg av Xbox 2 håndkontrollere, ratt og annet utstyr på PC også" Xbox2 BLIR en Pc, og Pc'er blir Xbox2 og UÆÆÆÆH *Hjerne kortsluttet* Venter på Ps3! Lenke til kommentar
Jee Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Herlig!! XBOX 4 EVER!!!!! EDIT: hmm, og hvordan kan det ha seg at xbox-scene.com og xboxaddict.com ikke har nevnt noe om dette? begynner å tvile på dette Endret 23. september 2004 av Jee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 tillegg vil utviklingsplattformen XNA gjøre det mulig å utvikle spill for både Xbox 2 og PC samtidig, hvilket sannsynligvis vil øke andelen av konsollspill som kommer på PC og omvendt. Lester forklarer også til Gamespot at annen Xbox 2-funksjonalitet, som Xbox Live, vil bli integrert i Longhorn. dette har jeg da ingenting imot. burnout 3 på pc project gotham racing på pc osv osv Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 == flere kvalitetsspill til PC Lenke til kommentar
redflame Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) ja ja , kjedlig for alle de som klager på at at pc spill blir konsollfisert da blir jo tydlghvis mer av det gitt, men det er nok den eneste riktige strategien fra microsoft da ellers ville sony tatt "rotta" på dem til slutt. En fordell til er jo at da blir det sikkert lett og få chippa/hacka xbox 2 da siden den blir så lik pc`n , det er jo fett da Kan faktsik hende at dem er så dumme at det blir like enkelt og hacke denne maskina. ha ha jeg må le Endret 23. september 2004 av redflame Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 hadde vore jævlig greit om heile spel platformen blei flytta over til xbox også at du har moglegheiten til å bruke mus/tastatur/skjerm for å spele med xboxen blir billegare og betre for dei fleste Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Hvis man legger til smarttelefoner og håndholdte datamaskiner med Microsoft-operativsystem, Media Center-teknologi, MSN Messenger- og Hotmail - som alle snakker med hverandre, får man en klar forståelse av hvor datagiganten ønsker å være i livet ditt: Overalt. run forest, run Gud hvor jeg blir skeptisk når mer og mer av det jeg omgir meg med, etterhvert innrulleres og kontrolleres av én aktør.. Endret 23. september 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Haha...Vet hvilken ny konsoll jeg skal kkjøpe meg.! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 xbox2 skal jeg ha ja !! Hvorfor er så mange imot at xbox ligner litt på en pc? Er det ikke fint med mange muligheter da? er det ikke fint med bra grafikk å bra lyd, hæ? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Halo 2 på pc !! hadde vært konge! Nei, syntes dette høres digg ut. Tenk på f.eks timesplitters på pc Endret 23. september 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 xbox2 skal jeg ha ja !! Hvorfor er så mange imot at xbox ligner litt på en pc? Er det ikke fint med mange muligheter da? er det ikke fint med bra grafikk å bra lyd, hæ? Poenget er jo at da kommer ikke folk til å kjøpe Xbox2. De aller fleste har PC fra før, og slipper da å kjøpe ny konsoll siden de kan bruke spillene og kontrollerne på PC'en. Så synd for Xbox da. Beviser bare nok en gang at det blir Sony og Nintendo som kommer til å regjere konsollmarkedet også neste generasjon. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Gud hvor jeg blir skeptisk når mer og mer av det jeg omgir meg med, etterhvert innrulleres og kontrolleres av én aktør.. Mc Donalds? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Poenget er jo at da kommer ikke folk til å kjøpe Xbox2. De aller fleste har PC fra før, og slipper da å kjøpe ny konsoll siden de kan bruke spillene og kontrollerne på PC'en. Da overvurderer du kraftig hvor bra PC de fleste har. Dessuten passer enkelte spill seg best på konsoll og det vil det garantert komme "xbox2 only" spill. Lenke til kommentar
Edefjes Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Poenget er jo at da kommer ikke folk til å kjøpe Xbox2. De aller fleste har PC fra før, og slipper da å kjøpe ny konsoll siden de kan bruke spillene og kontrollerne på PC'en. Da overvurderer du kraftig hvor bra PC de fleste har. Dessuten passer enkelte spill seg best på konsoll og det vil det garantert komme "xbox2 only" spill. I tillegg kommer sikkert en xbox2 til å være mye billigere enn pc i så fall. En xbox2 kommer vel ikke til å koste mer enn et par tusen, mens du må ut med ca ti tusen for en god PC. Tror nok ikke folk som er ute etter en spillemaskin kommer til å velge PC framfor xbox2... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Når vi alle sitter med HD Tv'er med høyt oppløselig bilde er det ikke lenger noen grunn til å skulle selge spill på PC. Da vil såpass mange migrer over til spillemaskin for HD-TV at jeg tror PC spill vil være et nisjemarked. For utviklerene må det også være en kjempefordel. De trenger bare å utvikle støtte for en type hardware pr spillplatform. I dag må de jo ta hensyn til alle mulige lyd og skjermkort med sine særegenheter. Av de nyeste tingene må jo neves at på ATI kort var det problemer med BF Vitenam for PC. Hilser denne utviklingen velkommen! Det må jo også sies at PC platformen er ekstremt plaget med piratkopiering i forhold til konsollmarkedet. På en Pc kan du bare installere noe software for å kunne leke med piratkopiering. På en konsoll må du tross alt skru fra hverandre boksen og fram med loddebolten (finnes modchips uten lodd men de tåler ikke mye flytting) for å bli spillpirat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå