Gå til innhold

Nforce tilrettelagt for Nvidia?

Launch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel ikkje så rart at to avdelingar i same same selskap snakker bedre saman enn to konkurerande selskap.

Men å legge ytelsesdemparar på konkurrentens ting trur eg ikkje dei ville ha turd å gjere sidan ATI har ein ok markedsandel, og monopolist handlingar blir ofte ikkje tatt så godt i mot i markedet.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lurer på om ATI funker best på VIA chipset da hehe, hadde vært intressangt å se differansene. Men VIA er vel såvidt slått av nye nForce chipset? Jeg er ikke FanBoy av noe, men prøver å holde meg til å kjøpe av det beste jeg har råd til hele tiden. Blir litt usaklig å kjøpe merket istedenfor ytelsen hvis du skjønner

Lenke til kommentar
Lurer på om ATI funker best på VIA chipset da hehe, hadde vært intressangt å se differansene. Men VIA er vel såvidt slått av nye nForce chipset? Jeg er ikke FanBoy av noe, men prøver å holde meg til å kjøpe av det beste jeg har råd til hele tiden. Blir litt usaklig å kjøpe merket istedenfor ytelsen hvis du skjønner

Nvidia skjermkort scorer litt bedre på nvidia chipsett. Legg merke til bruke av ordet "litt". Det er snakk om så lite at det ikke er verdt å nevne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...