TRS Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ja. Fattern's pc har et merkelig problem. Inntil for en stund siden så fungerte alt fint men så begynte problemet. Maskinen starter ikke skikkelig, man kan høre vifter og slikt surre og DVD og brenner er aktive men den vil ikke post'e. Skjermen får ikke signal heller virker det som fordi den ikke viser bilde, bare setter seg i standby eller noe. DVD-Rom og brenner virker som de er aktive men lysene blinker konstant, ikke slik at de lyser konstant, men blinker. Og det merkeligste av alt, det er ikke alltid det skjer. Noen ganger starter den fint og noen ganger vil den ikke. Alle vifter surrer og går, alt er koblet riktig til, har sjekket. Så noen som har noe tips om hva som er galt? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 ser ut til at u har et ganske rart problem her som INGEN vit hva kan værra. hvis jeg skal gjette ville jeg sakt at den får for lite strøm men siden det først har skjedd i det siste veit jeg ikke... eller har dere oppgradert den? hvis dere har det kan det være strøm forskyninga som er for dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå