goggen Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ser Japan Photo har dette kameraet til 995,- Finner ikke så mye info om det, eneste at kvaliteten på innebilder er dårlig - er det verdt 995,-? og er det virkelig så dårlig? Lenke til kommentar
joacande Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det kommer helt an på hva du selv setter som krav. Hvis du skal bruke det til å ta innebilder, sier det seg selv at det ikke er et kamera du kommer til å bli fornøyd med. Men ta en titt på Dpreview og se hva andre brukere sier om kameraet. Tror det er et bra kamera til en billig penge! !Kjenner til Coolpix- serien og det er absolutt et godt kamera til hjemmebruk! Lenke til kommentar
goggen Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 tenkte på det som et nr. 2 kamera. Har tenkt å også kjøpe et Konica Minolta Z10 - begge to bruker samme minnekort, og kan begge bruke oppladbare batt. Tror jammen jeg kjøper disse to i dag Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ser Japan Photo har dette kameraet til 995,- Finner ikke så mye info om det, eneste at kvaliteten på innebilder er dårlig - er det verdt 995,-? og er det virkelig så dårlig? Jeg kjøpte dette kameraet i USA for søsteren min. Der ga jeg 1050,- i mai. Jeg ble litt skuffet da jeg tok bildene opp på skjermen, men så er jo jeg vant med Canon G3 og Canon 300D. Overraskelsen var imidlertid stor når jeg så hvor gode 10x15 bildene ble når de dumpet ned i posten. De ble riktig så bra... Jeg har lært henne noen få triks ang bruken av dette og hun fotografer nå ganske bra. Hun er "kjempefornøyd", som hun selv sier. Når det gjelder innebilder så kan de bli riktig bra om ikke avstanden til objektet blir alt for stor. For 995,- får du temmelig mye for pengene(synes jeg). Lenke til kommentar
eirikn Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 www.mpx.no har Coolpix 2200 til 899,-, men har den ikke på lager enda. Fant ikke det for 995,- på japanphoto.no, var det kanskje bare et butikktilbud? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Er absolut et godt køb! Læs blandt andet testen her på siden og andre steder. Til prisen finder du ikke noget bedre. Grunden til den dårlige ydelse indendørs fremkommer vel oftest i meget dårligt lys, og det er vel sjældent at man tager billeder indendørs i nærmest fuldstændig mørke...? Lenke til kommentar
grkn Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Vel, du får 3.2mpx kamera til 1000-1500kr. (Powershot A310 kostet jo 995 på Siba nå nylig). Det nye powershot a400 får du til 1400, tror en ekstra megapixel kan være greit om du kan ta deg råd til det... eller hva? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Vel, du får 3.2mpx kamera til 1000-1500kr. (Powershot A310 kostet jo 995 på Siba nå nylig). Det nye powershot a400 får du til 1400, tror en ekstra megapixel kan være greit om du kan ta deg råd til det... eller hva? For det første. A310 har ikke optisk zoom. For det andre, A400 har ikke en megapixel mer (fortsatt 3,2 megapixler), men nå har den ihvertfall fått litt optisk zoom da. Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hvorfor mangler dette tilbudet fra mpx og xd i prisguiden? Er jo halv pris av konkurrentene. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Den prisen på 999,- på Japan Phota var i forrige uke. De gikk tomme i hele Oslo. Nå har de fått inn et nytt parti på 120 stk, nå selges de til 1450,-. Rakk å kjøpe et til meg og søs forrige uke Et veldig greit kamera å "ha med seg i lomma" - det er tenkt som et nr. 2 kamera. Eneste minuset er at det tar 3-4 sekunder å lade blitzen (men er vel fordi kameraet bare bruker 2 aa batterier). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå