Andreasfe Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 link til kamera Har lyst på et rimelig digitalkamera som jeg ikke trenger å være så redd for å miste/ødelegge med tanke på prisen. Er dette tilbudet på Siba noe å gå for. Dette kameraet leverer vel relativt gode bilder? Med tanke på prisen altså. Har snust litt på Canon Ixus 2s også som ser litt freshere ut, men det koster liksom litt mer enn det jeg har lyst til å bruke på et kamera. Trenger litt hurtig tilbakemelding da jeg har tenkt meg en tur på Siba i ettermiddag Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hvis du hadde tatt deg bryet med å gå inn på produktsidene her på Akam for canon ( https://prisguiden.no/produkt/16303 ) hadde du sett at det er fem personer som har sagt sin mening om akkurat det kameraet. Litt research er alltid lov. Alle fem er veldig fornøyd. Du hadde også sett at billigste nettbutikk har dette kameraet til over 1600kroner, så ja, det er et veldig godt tilbud. LØP Å KJØP AW Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Enig, dette er et svært godt tilbud! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Joa. Jeg så de erfaringene i produktguiden. men jeg tenkte jeg kunne spørre hvordan dette kameraet er vs. andre pr. dags dato, siden den nyeste erfaringen der faktisk var så mye som 2 og en halv måned gammel. That's why. Kjøpte det jeg. Virker bra hittils. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Gratulerer med nytt kamera, og du vil helt sikkert bli veldig fornøyd med Canon-kvaliteten.... Mvh Aw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå