abene Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Spyware-guiden Har du opplevd at startsiden din blir byttet ut uten at du selv kontrollerer dette? Dette er bare ett av mange symptomer på at du har et spionprogram (spyware) på PC-en din. Vi hjelper deg å løse saken! Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 flott artikkel. håper at fleire snart forstår faren ved spyware. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Bra artikkel, men skulle gjerne sett at en advarsel sto ved hijack this, da dette programmet kan være svært vanskelig å bruke, og lett å ødelegge pcen med. En god ide hadde vært at dere kjørte enten anmeldelser eller brukerguider av programmene, slik at folk ser hvor lett det er å bruke disse! Lenke til kommentar
c-man Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det med å være forsiktig med å slette noe som disse programmene finner burde vært poengtert bedre. Dette gjelder ikke bare hi-jack this, også ad-aware kan stelle til krøll. Jeg vet, har opplevd dette. Ad-aware har da en fin funksjon som heter restore. Bruker disse 2 aktivt, i tillegg har jeg spydoctor kjørende på pc som automatisk fjerner cookies o.l. Ad-aware finner likevel 10-20 programmer for hver scan, kjører dette 2-3 x pr uke. Lenke til kommentar
goran973 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Microsoft har kommet ut med AntiSpyware, ennå i beta ver. men den funker helt fint.... http://www.microsoft.com/athome/security/s...re/default.mspx Check it out... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Microsoft har kommet ut med AntiSpyware, ennå i beta ver. men den funker helt fint....http://www.microsoft.com/athome/security/s...re/default.mspx Check it out... Bruker dette programmet, og det fungerer utmerket. Synes dette også bør nevnes i guiden Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Microsoft har kommet ut med AntiSpyware, ennå i beta ver. men den funker helt fint....http://www.microsoft.com/athome/security/s...re/default.mspx Check it out... trur du er litt seint ute, den kom i januar. Lenke til kommentar
chase Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei, vet ikke om dette er rette stedet, men jeg har tydeligvis fått spyware på maskinen min, det popper opp reklame hele tiden fra IE. Jeg bruker firefox til nettleser og har kjørt spybot, adware og bazooka flere ganger nå, noen som kan hjelpe meg? Er takknemlig for tips, vil det enkleste bare være å slette IE (kanskje dumt spm) Eneste jeg bruker IE til er når jeg sjekker mail fra Msn... Petter Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Lag en ny topic her der du poster en hijackthis log. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå