int20h Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 AMD forsterker staben AMD har forsterket staben med omtrent 60 hardware-designere. Mange av disse jobbet tidligere for Sun Microsystems (UltraSparc V) og Digital Equipment (Alpha). Les artikkelen her Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 dette lover bra:D Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Fint å se at Amd styrker stabben sin, produktene kan jo bare bli bedre nå! Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Og dyrere høres det ut som.... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 gg amd sier jeg bare Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 60 nye designere ja.. Hvor mye er det i forhold til hva AMD har fra før av mon tro? Kanskje dette fører til raskere produksjonsfremgang, raskere overgang til nyere teknologier, 65nm osv...? Kanskje hardware-designer for AMD er noe å satse på? De må da tjene sånn passe bra når de står bak en del CPU-design og struktur? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hvis man vil forsterke fotballaget så kjøper man ikke spillere fra de som taper ... Dette kan være både pluss og minus. Personlig er jeg redd minusdelen, og ville være i markedet for nyutdannede.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hvis man vil forsterke fotballaget så kjøper man ikke spillere fra de som taper ... Tja, hvis du får spille med 15 mann så er det vel ikke så dumt. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 AMD 128-bit kanskje? Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hvis man vil forsterke fotballaget så kjøper man ikke spillere fra de som taper ...Dette kan være både pluss og minus. Personlig er jeg redd minusdelen, og ville være i markedet for nyutdannede.... Hvis det var et lag med 3000 spillere må vel 65stk greie et par finter? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Virker som AMD begynner og få ganske bra forfest i markedet nå... Det går bra med Både CPU og FLASH avdelingene. Nå man skulle hatt askjer i AMD Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 gg amd sier jeg bare Og du sier det bra Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 60 nye designere ja.. Hvor mye er det i forhold til hva AMD har fra før av mon tro? Kanskje dette fører til raskere produksjonsfremgang, raskere overgang til nyere teknologier, 65nm osv...? får no håpa da Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hvis man vil forsterke fotballaget så kjøper man ikke spillere fra de som taper ...Dette kan være både pluss og minus. Personlig er jeg redd minusdelen, og ville være i markedet for nyutdannede.... Bare fordi SUN sa opp massevis av folk, betyr ikke det at folka er dårlige. SUNs utviklere har laget mye bra hardware ... så dette er bare positivt for AMD. Eller for å si det på en annen måte; det var neppe de dummeste 60 folka av de 3000 som ble sparka som AMD ansatte Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Opteron utgjør en seriøs trussel både for Xeon og Itanium, mens Athlon 64 (FX) stadig gjør større innhugg i desktop-markedet. aaah ... musikk i mine ører ... jo likere markedsandelen er mellom bedrifter jo bedre, for oss ... Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 AMD mønstrer til krig mot Intel, koselig å høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå