aka Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hei! Har prøvd å finne driver til et integrert lydkort på Intel 810 chipset GA-WMM6. Har funnet mange forskjellige, men i device manager står det: "This device is either not present, not working properly, or does not have all the drivers installed. (Code 10)" Noen som tilfeldigvis har den riktige driveren for win98?? Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 På Intel sine sider står det at driveren generelt er integrert i operativsystemet, men det gjelder kanskje mest XP. Hvilket hovedkort har du? Prøv evt http://support.intel.com/support/motherboards/desktop/ Lenke til kommentar
aka Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Står GA-WMM6 på hovedkortet, så da jeg søkte på det kom det op pat det var et Intel 810 chipset hovedkort. Men har vært inne på Intel sine sider og jeg har ikke funnet riktig driver ennå..... Vurdere om jeg bare skal sette i et annet pci lydkort... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg ville oppgradert til et Audigy 1 eller 2 lydkort (kommer ann på høytalerne dine), og kanskje OS'et. Lenke til kommentar
aka Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Tingen er det at det er ikke min pc, hvis det hadde vært det hadde jeg vel oppgradert den litt er bare 64MB RAM på den, så tror jeg lar den være med win98. Skal testet med et lydkort jeg har liggende så får vi se om det blir noe lyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå