D-E-L-L Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hei.. Jeg har allltid hatt sansen for ting som beveger seg og lager litt lyder og slikt... Derfor har jeg begynt å bruke Macromedia Flash til hjemmeside bygging! I min mening er det elegant, profesjonelt og sidene blir som regel aldri så altfor store.. Men..nok om det! Jeg har endelig gjort et forsøk på en online portfolie som jeg kan bruke, så jeg lagde denne "Flash splash'en"! Det med den "musikken" og sånn kommer nok til å bli forandret.... Online portfolie Takk.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg kommer ikke lengre enn en splash, er det meningen? I min mening er det elegant, profesjonelt og sidene blir som regel aldri så altfor store.. En bør allikevel alltid ha en HTML-versjon tilgjengelig for de som ikke har Flash installert eller muligheten til det. Lenke til kommentar
D-E-L-L Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Ja..det er nok meningen! Siden vil ikke være ferdig før i oktober en gang, som det står i splash'en. Det er jeg klar over.. og det skal gjøre, men fikser opp flash først! Hva synes du om splash'en da? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 @D-E-L-L: joda, den ser fin ut den, men det hadde nok vert mer interessant om du lagde hele websiden og spurte om råd da. Det er rett og slett vanskelig å si noe mer enn at den ser ok ut. En bør allikevel alltid ha en HTML-versjon tilgjengelig for de som ikke har Flash installert eller muligheten til det. @PoleCat: Jeg synes det er avhengig av hva du lager. Hvis jeg lager en webside for et firma primært i Flash så burde jeg også ha en HTML versjon tilgjengelig for dem som ikke har Flash Plugin installert. Men på en annen side så driver jeg f. eks. nå å lager en blog som benytter seg av Flash, PHP og XML, her er det derimot veldig liten sjanse for at jeg skal lage en HTML versjon i tillegg til Flashen, men da må mann rett og slett ta konsekvense av at man utestenger noen brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå