Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ser det bra ut eller?

Anbefalte innlegg

Har satt i sammen et lite forum for "venner på nett" hvor vi er for øyeblikket en liten glad gjeng he,he..

Håper dere kan gi meg/oss litt feedback på loadetid design osv...

Se i min "signatur" for link.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan?

Tenkte du på noe spesielt eller?

Om ikke så er dette et forum som alle andre forum "pakker" som enkelt å greit trenger å bli instalert på en webserver for så å bearbeide det til en viss grad for å få den stilen osv.. som du ønsker.

Lenke til kommentar

Sjølve forum pakken kan lastes ned gratis men det som koster penger er å få server plass for å legge forumet på + domenet.

Så hvor mye det koster er alt etter hvor du leier server plass og domenet i fra.

Vi valgte å bruke webdeal.no for å skaffe oss dette.

Lenke til kommentar

Takker for tilbakemeldingene karer :smile:

Angående at forumet er litt på den "dark side" så var det mye slik dei fleste ville ha det,men dette er vell mye basert på alt etter hva du er vant til i fra før av tenker eg.

Men eg var litt spent på loadetiden til forumet da spesielt for 56k/isdn brukere,noen som har noen kommentarer?

Lenke til kommentar

Takker for svaret Olsen :smile:

Nå kan eg såve bedre om nettene,sjøl om et 1/2 minutt ikke hørtes så bra ut,men eg håper da at det var en liten overdrivelse siden du også sa noen sekunder :wink:

Lenke til kommentar

Tøft forum ja... Borre har sikkert rett, men jeg synes det var lett å lese jeg... Kjempestilig! :smile:

Abit KG7 Raid :: AMD TBird 1400 MHz :: 256 MB DDR RAM ::

GeForce 3 Ti200 64 MB :: IBM 60GXP 41GB ::

Creative SB Live! Player 5.1 :: TT Volcano 7+ ::

[ Denne Melding var redigert av: sanoj_20 på 2002-05-17 15:56 ]

Lenke til kommentar

Sjølve designet med tanke på html/bilder som får forumet til å se ut slik det gjør er for det meste sjøl laget så eg kan ikke gi deg noen enkel link hvor du kan laste ned denne "stilen" om det var det du lurte på.

Men det finst en del kule "skins" til denne type forums som kan lastes ned gratis på fks. linken under.

http://www.renegadextreme.com/skins/

*edit*

Dette var i utgangspunket et svar på spørsmål fra "sanoj_20",men eg ser nå at han har redigert bort sitt spørsmål så da må vell eg også redigere litt på mitt svar til han :roll:

[ Denne Melding var redigert av: Cali3D på 2002-05-17 16:13 ]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...