Siomir Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det er en eller annen person som sa på dette forum at x800 kortene hadde en knapp på kortet som vistnok skulle øke hastigheten til viften....hvor er den? Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 bruk heller en aerogate eller lignende da slipper du å åpne kabiset for stille på hastighen Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det var jo ikke det ham spurte om. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 jeg bryr meg ikke om jeg må inn i kabinettet eller ikke, jeg vil bare ha Artic Coolern min på full hastighet. er det noen som veit hvor den knappen er? jeg fant den ikke i går, må jeg ta av artic cooler vifta først får å se den? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 du kan jo øke hastigheten med ati tool da... bare et tips... vet ikke om d var d du lette eller men, lykke til uansett =) Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 jeg har allerede økt der, men jeg hørte at det skulle gå ann å øke hastigheten enda mer via kortet, på max vistnok uten å ha rørt knappen kjører den på 1500 rpm, jeg skal ha den opp til 2500 rp, som er det den klarer. Men spørsmålet hvor er knappen. Software øking av hastighet er allerede prøvd, fungerer på max på 1500 rpm. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Vet ikke hvordan det er med de nyeste Arctic Coolerne, men på den litt eldre var det en bryter bakpå PCI-braketten hvor man kunne stille High og Low. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå