Gå til innhold

C60 kampanje inneholder C65!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var borte på rime her just, ser ut som de har akuratt fått inn nye esker med mobiler.. Men når jeg åpna eska for å skjekke hvilken mobil som lå inne sto det A60, og dette er vell igjen en helt annen mobil? (Samme som c60?)

Argh jeg som nå håpte på å få en digg mobil billig! :D

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte som sakt 2 telefoner. Den ene skulle søstra mi bruke med Telenor Ringkontant så det var ingen problem.

Den andre skulle moder'n bruke med Chess Kontant, men dette fungerte ikke. Kom opp Telefon låst eller nå sånt opp!

Lenke til kommentar
Seriøst!

Var nettopp på Rimi i Trondheim og jeg spurte om å få se telefonen! Kunne ikke få se den siden esken var forseglet!

Har innmari lyst på C65, er det garantert at jeg får den!?

Forseglingen dekker ikke endene på esken.

Du ser hvilken telefon det er med å se på enden av esken.

Lenke til kommentar
Seriøst!

Var nettopp på Rimi i Trondheim og jeg spurte om å få se telefonen! Kunne ikke få se den siden esken var forseglet!

Har innmari lyst på C65, er det garantert at jeg får den!?

Du trenger ikke åpne den. Som sagt kan du se det på endene av esken. Du kan også "slide" esken til side for å se den virkelige esken som er under den.

Lenke til kommentar
Er det lov å diskutere hvordan man kan "unlock'e" Siemens C65 på dette forumet eller er det -Fy,fy???

trur ikke det er lov...

8.Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

men er fremdeles litt usikker... best å bære la være for sikkerhets skyld ;)

Endret av Royzer
Lenke til kommentar
Er det lov å diskutere hvordan man kan "unlock'e" Siemens C65 på dette forumet eller er det -Fy,fy???

trur ikke det er lov...

8.Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

men er fremdeles litt usikker... best å bære la være for sikkerhets skyld ;)

Ok. Jeg skal holde munn da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...