Eulogy Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 C65 har vel VGA kamera også? Lenke til kommentar
defzx Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg var borte på rime her just, ser ut som de har akuratt fått inn nye esker med mobiler.. Men når jeg åpna eska for å skjekke hvilken mobil som lå inne sto det A60, og dette er vell igjen en helt annen mobil? (Samme som c60?) Argh jeg som nå håpte på å få en digg mobil billig! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 C65 har vel VGA kamera også? C65 har cif kamera. Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 C65 har vel VGA kamera også? nope c65 har:Oppløsning, bredde: 352 piksler Oppløsning, høyde: 288 piksler Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ok. Da sier vi det sånn. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg kjøpte som sakt 2 telefoner. Den ene skulle søstra mi bruke med Telenor Ringkontant så det var ingen problem. Den andre skulle moder'n bruke med Chess Kontant, men dette fungerte ikke. Kom opp Telefon låst eller nå sånt opp! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Seriøst! Var nettopp på Rimi i Trondheim og jeg spurte om å få se telefonen! Kunne ikke få se den siden esken var forseglet! Har innmari lyst på C65, er det garantert at jeg får den!? Lenke til kommentar
defzx Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har vært på 2 rimier i kr.sand nå!! Ingen har den! Noen som vet noen steder rundt èller i kr.sand? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Seriøst! Var nettopp på Rimi i Trondheim og jeg spurte om å få se telefonen! Kunne ikke få se den siden esken var forseglet! Har innmari lyst på C65, er det garantert at jeg får den!? Forseglingen dekker ikke endene på esken. Du ser hvilken telefon det er med å se på enden av esken. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Stikker til Rimi Flatåsen for å kjøpe nuh! Får håpe de har igjen! EDIT: Kjøpte på valentinlyst senteret i Trondheim. Ingen igjen nå da. Endret 23. september 2004 av razh0r Lenke til kommentar
t_k Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Er det lov å diskutere hvordan man kan "unlock'e" Siemens C65 på dette forumet eller er det -Fy,fy??? Lenke til kommentar
t_k Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Seriøst! Var nettopp på Rimi i Trondheim og jeg spurte om å få se telefonen! Kunne ikke få se den siden esken var forseglet! Har innmari lyst på C65, er det garantert at jeg får den!? Du trenger ikke åpne den. Som sagt kan du se det på endene av esken. Du kan også "slide" esken til side for å se den virkelige esken som er under den. Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Er det lov å diskutere hvordan man kan "unlock'e" Siemens C65 på dette forumet eller er det -Fy,fy??? trur ikke det er lov... 8.Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. men er fremdeles litt usikker... best å bære la være for sikkerhets skyld Endret 23. september 2004 av Royzer Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Vært rundt i oslo jeg og nå, fant bare 2 rimi butikker som hadde C60, og de hadde C60, ikke C65. F... og. Stod C60 på begge pakkene og papirbånda rundt. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 www.unlock.no er ihvertfall lovlig. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Tøft. Er lenge siden jeg har vært på City Syd nå, men det er Rimi der ikke sant? Har de den der om det er noen fra Trondheim som har kjøpt en der? Kult å ha hatt den som ekstra mobil Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 www.unlock.no er ihvertfall lovlig. ok, jeg var ikke helt sikker.. mener har vært en diskusjon om dette før , men husker ikke hva konklusjonen ble.. kan godt hende at du har rett. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det er lov å linke til unlock.no, er mange som har gjort det, og ingen har blitt utestengt eller fått advarsel pga det. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Er det lov å diskutere hvordan man kan "unlock'e" Siemens C65 på dette forumet eller er det -Fy,fy??? trur ikke det er lov... 8.Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. men er fremdeles litt usikker... best å bære la være for sikkerhets skyld Ok. Jeg skal holde munn da! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 JIPPII!! Allesammen som bor i Trondheim bør kjappe seg til Rimi på Valentinlyst! De har mange C65'er igjen! Jeg og broren min kjøpte nettopp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå