Blippblopp Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kjøpte min på Rimi Flatåsen, Trondheim. De hadde IKKE på Rimi Ila og Rimi Migosenteret. Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har vært innom to Rimi nå, begge utsolgt. Jeg leter videre til jeg finner den, og kjøper noen. Perfekt julegave eller noe å ha selv. Lenke til kommentar
ct Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg kjøpte min på Måkeskjæret i Bergen. Men det ser ikke ut som den fungerer med Netcom, når jeg slo den på fikk jeg opp melding om at telefonen var sperret... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kjøpte min på Rimi Flatåsen, Trondheim.De hadde IKKE på Rimi Ila og Rimi Migosenteret. Flatåsen, eh? Får ta meg en tur da... Var det mange igjen? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Var på begge Rimi i Ski og der var det ingenting. Er det noen andre Rimi nærheten som noen har sjekket? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 CT: Startpakken fra Telenor skal lgge uåpnet i pakken. Jeg har satt SENSE og HELLO kort i mine to og fått beskjeden " Låsing velykket " Lenke til kommentar
ct Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Mobilguiden666: Startpakken er uåpnet. Jeg puttet Netcom kortet mitt i telefonen før jeg satte den på lading, etter en stund slo jeg på telefonen og da fikk jeg meldingen "Telefonen er sperret! Subset-KODE" Lenke til kommentar
t_k Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kjøpte de to siste på Rimi i Vadsø. C65 i C60 innpakkning. Lenke til kommentar
simson Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Mobilguiden666: Startpakken er uåpnet. Jeg puttet Netcom kortet mitt i telefonen før jeg satte den på lading, etter en stund slo jeg på telefonen og da fikk jeg meldingen "Telefonen er sperret! Subset-KODE" Kan man da bruke den ved å sette inn igjen simkortet som følger med? (Er helt grønn på dette...) Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 kjøpte 2 til på rimi i alta Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jøss.. Var søren med billig! Bra at Rimi har sånne tilbud som dette! Lenke til kommentar
hans A Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Tror dette er en bevisst kampanje fra siemens sin side. Det ble jo kjent i media at 65-serien hadde en programfeil. Så det er mulig de prøver å dumpe ut alle C65 telefonene i C60 embalasje. Har kjøpt en jeg også. (På RIMI) Jeg stusset litt i butikken da jeg så den. Men det kan jo være en brøler fra pakkeavdelingen til RIMI. Endret 23. september 2004 av hans A Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hva slags feil har 65-serien? Uansett så er det en veldig bra deal. Får se om de har noen igjen her i Horten. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hva slags feil har 65-serien? Uansett så er det en veldig bra deal. Får se om de har noen igjen her i Horten. Avslutningslyden var veldig høy. Du kan få hørselskade av den. Husker ikke hvor mange dB den var, men kes denne linken. Er det noen som har tipset VG. Tipset IT-avisen. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hva slags feil har 65-serien? Uansett så er det en veldig bra deal. Får se om de har noen igjen her i Horten. Avslutningslyden var veldig høy. Du kan få hørselskade av den. Husker ikke hvor mange dB den var, men kes denne linken. Er det noen som har tipset VG. Tipset IT-avisen. Dette er rettet i ny firmware som kan lastes ned fra hjemmesiden.. Btw: hva er poenget med å tipse vg om dette? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Poenget er å finne årsaken. Det kommer uansett til å være tomt i hyllene i løpet av dagen. Du vet "ild i tørt gress" Men det kan bli artig å finne ut om det er en bevisst "glipp". Eller bare God reklame! Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Btw: hva er poenget med å tipse vg om dette? Finnes alltid noen idioter som gjør sånt... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Skjønner egentlig ikke jeg. Ble ikke ST55 solgt for 498 med kontant nå nylig. Den er jo bedre i mine øyne, vga kamera og bedre design. Bluetooth også hvis jeg ikke tar feil.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 ST55 er ganske crappy syns jeg. Og den har nok ikke blåtann. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 okei, veit ikke jeg, men på papiret er den iallefall bedre enn denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå