abene Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Er du nettavhengig? En fersk undersøkelse viser hvor avhengige mange er av Internett. En gruppe brukere prøvde to uker helt uten Internett og rapporte om sine erfaringer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
magio Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Fikk de samme problemene i sommer, men da var jeg 3 uker uten internett!! Var helt for jævlig. Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 gjør ikke mye annet enn å surfe nettet. tja de to første dagene er de verste!! men etter det blir jeg egentlig vant til å være uten nett og tar meg kanskje turen ut og stikker på damebesøk eller.no i den duren Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg er garantert nettavhengig... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg er vel nettavhengig nå. Jeg synes det er deilig å være borte fra alt sammen en stund også, men det er ikke så hyggelig å komme tilbake og se alt som har hendt på en gang. Da er det i det minste noe som har hendt i forhold til hvis en går 5 ganger på en nettside på noen minutter... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg er også veldig nettavhengig.Bruker mange timer foran skjermen hver dag.Hvis jeg skulle kutte ut nettet i 2 uker ville jeg nok bli rastløs og kanskje få dårlig samvittighet,siden jeg holder kontakten med så mange via nett. Men det er vel ikke lenge til jeg blir en reisende mann,så bør nok begynne å forberede meg på mindre nettbruk.kanskje like greit med litt forandring også. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 jeg sitter på nettet nesten hele tiden.for det meste så er jeg på foskjellige forum eller babler på MSN. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) i sommer ferien hvar jeg ikke stort på internett men uten om ferien sitter jeg neste hele tiden på pcen... Endret 27. september 2004 av Aadna Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 skule, sport, bil og venner er det einaste som får meg vekk frå dataen.. Einaste som er med det er at i alle dei tinga høyrer også data med (idag). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå