sweepy Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) hei eg har et problem eg har en nettside og web mail fra argosoft eg har laget en log in fra hoved siden min men for at du skal loggen deg inn må du taste feks. [email protected] . er det mulig å sette in hidden vaule son at du ikke trenger å skrive inn domene navnet ? i så fall plz lim-in koden her Endret 23. september 2004 av blacktower Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Feilpostet og dårlig topic (var: html mail problem). Flytter den til en kategori hvor du bør kunne få et svar. Regner med at du trenger javascript for å legge sammen verdiene før de sendes. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Finnes jo noe som heter onKeyUp som er motsatt av onKeyDown. Hvis det finnes noe motsatt av OnFocus, så burde det ikke være noe problem - men det fungerer bare med js. Tror du egentlig er ute etter å [email protected], og da må du logge inn via en php-side der du legger til @domain.com til brukernavnet vedkommende logget inn med. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Om du ser på koden til www.hotmail.com finner du en funksjon i javacripet som heter HMConcatenate() Om du legger til en "onBlur="HMConcatenate()" på input-boksen bør du få ønsket effekt. Mulig du må ha med noe mer, lenge siden jeg puslet med javascript. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå