hanaud Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg har en film på ca 1 time. Jeg har laget en vcd i Adobe Premiere. Det jeg vil er å dele opp filmen i kapitler slik at folk som ser på filmen lettere kan navigere seg rundt i filmen. Hvordan gjør jeg det i Nero 6.0 Ultra Edition?' Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 En mulighet er jo å dele opp filmen i adobe, men da blir jo selve filmen bare hakkete og iriterende å se på. Jeg har nero selv og jeg vet det skal gå ann. Og bare sette på en tid liksom. Så det spoler tid automatisk når du trykker på "<<| eller |>>" knappene. Men jeg vet ikke hvordan. Bare prøv deg frem. litt, Og si fra hvis du klarer det Lenke til kommentar
larole Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Det er dette jeg også stresser med for øyeblikket. Det verste er at jeg har gjort det tidligere, men pokker om jeg finner ut hva jeg gjorde den gang. Skal poste her når jeg har fikset Lenke til kommentar
larole Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Bruk NeroVision Express2 (følger med i Nero-pakken). Her gjør du det i bilde nummer to, etter at du har lagt til videofilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå