Øystein.F. Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Er du lei av den endelause rekka med urealistiske spel, gjerne godt planta i andre verdskrig? Stormregion har gjort sitt beste for å forandre på akkurat det. Finn fram brylkremen og spenn fast patronbeltet, det er krig. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 dette har jeg gledet meg til lenge Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg tror det en bug i spillet... Jeg får ikke opp noen dagbok når jeg loader mission 2, og introvideoen viser bare togstasjonen i noen sekunder.... Kan jo godt hende det skal være sånn, men syns det var rart ettersom det vises dagbok før mission 1 samt en litt lengre trailer... Flere som har dette problemet? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ja dette var et virkelig bra spill og med gnistrende flott grafikk også. Selv om man fikk litt "Sudden Strike, bare i 3d" følelsen til tider var det gode missions og en meget godt balansert vanbskelighetsgrad som gjorde det til en vinner. Anbefales sterkt! Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Dette spillet ser utrolig morro ut. Må nesten prøve det. Noen butikker som selger det relativt billig? Lenke til kommentar
sness Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ikke f*** om jeg leser en artikkel skrevet på nynorsk!! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ikke f*** om jeg leser en artikkel skrevet på nynorsk!! Greit nok, ingen som tvinger deg. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Her skal det handlast inn spel. gamer.no byrjar å bli dyr for meg, først Locomotion og Sims 2. No blir det Codename Panzers også. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ikke f*** om jeg leser en artikkel skrevet på nynorsk!! Samme her, får angst! Nesten som å lese vedtektene til Lånekassa på nynorsk annethvert år (de utgis idiotisk nok annethvert år på nynorsk og annethvert år på bokmål) I år er det et bokmåls-år, thank Gawd!) Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Samme her, får angst! Nesten som å lese vedtektene til Lånekassa på nynorsk annethvert år (de utgis idiotisk nok annethvert år på nynorsk og annethvert år på bokmål) I år er det et bokmåls-år, thank Gawd!) Herre. Jeg er virkelig imot sidemålsundervisning i skolen, men har da ingen problem med å lese nynorsk. Jeg kan ikke å skrive det, men lese bør ikke være noe problem for noen som er oppvokst i Norge. Det er da ingen som tvinger deg til å lese artikkelen. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 ...men lese bør ikke være noe problem for noen som er oppvokst i Norge. Det er da ingen som tvinger deg til å lese artikkelen. Joda, jeg kan lese, men det gir meg frysninger. Jeg tenker på bonde-Noreg og tvangsinnmatingen i ungdomsskola og videregående. Derfor foretrekker jeg å ikke lese Helt riktig, ingen som tvinger meg. Derfor skal jeg lese review en annen plass. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 ja, liker ikke nynorsk noe sæli selv, men kan gost lese det om inholdet er noe som jeg interesserer meg for, hviket denne artikkelen var til full allerede kjøpt det, og det herjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg