Dwagon Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hei, jeg skal snart oppdatere min pc, slik at den kan kjøre: Battlefield 2 (når d kommer) Half Life 2 (når d kommer) osv... (den klarer faktisk doom3 på medium grafikk 1024*768) d jeg tenkte meg va oppdatering av minne og skjermkort. alt annet mener jeg da holder en stund til, min pc nå. hvis noen ser noe annet som burde erstattes i den "gamle pc'en" kom med et forslag. dette er da va jeg tenkte å putte i maskinen, ram og skjermkort Maskina skal overklokkes så langt som mulig. og brukes til intens spilling. mvh Dwagon Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hvor mye penger hadde du tenkt å bruke da? Kjapt oppsett: Radeon X800 Pro Vivo/GF 6800 GT: Ca 4000(?) (sjekk prisguiden) Et billigere alternativ kan jo være f.eks 6800nu. 1 GB RAM, PC3200 eller høyere med bra timings, f.eks OCZ Platinum, kr 2795. Kan spare litt penger hvis du går litt ned på timings. Lenke til kommentar
runeah Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 det ser ut til at du har funnet fine greier Jeg vet med sikkerhet at det grafikk kortet er et enormt godt klokkekort. (lest hundrevis av posts på forumet om det) Men jeg er ikke sikker på minne.. det vet jeg ikek så mye om. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Hvor mye penger hadde du tenkt å bruke da? Kjapt oppsett: Radeon X800 Pro Vivo/GF 6800 GT: Ca 4000(?) (sjekk prisguiden) Et billigere alternativ kan jo være f.eks 6800nu. 1 GB RAM, PC3200 eller høyere med bra timings, f.eks OCZ Platinum, kr 2795. Kan spare litt penger hvis du går litt ned på timings. blir vel egentlig rundt 5k har også vurdert ny PSU hva er forskjellen på 6800 GT og 6800nu (non ultra?) hadde vurdert den rammen ja... tenkte at den kanskje ble litt overkill, men den er jo god så... *legge til i huskelisten* får lønning 12 okt. så da skal d bestilles. btw vil helst handle fra en og samme nettbutikk.. grunnet frakt... er ganske gjerrig når d gjelder frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå