Dollar Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Har funnet en kommando som heter "-insecure" som visstnok skulle gjøre susen men dette funker ikke: "D:ServersGame ServerCounterStrikehl.exe" -console -game cstrike -insecure Noen tips, er sikkert noe skikkelig amatørfeil ut å går men nå har jeg plagt meg lenge nok med å ikke finne det ut til at jeg kan drite meg ut offentlig Help plz :smile: Lenke til kommentar
trøls Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Det er bare å trekke pusten dypt, og hoste ivei! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 Har sjekka 4-5 engelske CS siden men det var ikke så lett og finne - samt at dette er noe noen absolutt burde vite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 ehmm... gå inn i CS > play LAN > create server > kryss av på "dedicated". har jeg missforstått? dette vil jo lage en LAN (ikke internett), dedicated server... hva anna kan du mene lixom? du kan også gjøre dette, og så skrive sv_lan 0 for å gjøre den tilgjengelig for internettbrukere (men da må jo du ha internett:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå