xanth0s Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Er aktiv gamer på online spill (first shooter) doom3 RTCW og andre div spill. Det jeg lurer på da , er om hva som er best til dags dato å spille på ? LCD skjerm eller CRT skjerm. Grunn til at jeg spør er fordi jeg skal kjøpre ny! svar gjerne så detaljert som mulig Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det er jo helt avhengig av hvor mye du vil legge i det. Dyre LCD-skjermer kan være helt ok å spille med, tipper enden (se, jeg nevnte deg, du skjermredaktør!) eller herr dahle titter innom, de har litt mer peil. Så, spørsmålet er hvor mye du har tenkt å legge i det. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Det som er at der ENORMT stor pris forskjell på LCD å CRT i dag...Flest folk sier at en bør vente et år eler 2 med å kjøpe LCD på grunn av prisen. Kommer vel til å legge i en 4000kr for en skjerm. Eller mindre vis noen vet av noen Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Stenges pga dårlig bruk av emnefeltet. Meningen med emnefeltet er å beskrive innholdet i tråden, og det gjør ikke "Hva er best?" i noen særlig grad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg