willard Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) [b]Når man kopierer låter med mediaplayer fra en CD , lages det en mappe med låtene som heter feks. "Iron Maiden - Best Of" og alle sangene ligger i rekkefølge osv...Når jeg leste posten hvor teksten under er ifra får jeg inntrykk av at man ikke kan ha foldere/mapper i Spilleren (zen touch) for hver artist, men kun alle låtene nedover som i en lang playlist..og med tusenvis av sanger blir jo dette ganske kaotisk? Jeg lurer på om noen kan gi meg ett greit svar på dette?[/b] [i]"Får ikkje til å laga album/mapper slik at all AC/DC i ei mappe og Iron Maiden i ei, istadenfor alt i god blanding."[/i] Endret 23. september 2004 av willard Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Du kan lagre playlist i: genre, artist, musikktype, o.s.v. Du kan også blande disse omhverandre i playlist. Er sånn på min jukebox 3 20 gig. Tviler på at de har forandret mye. Endret 23. september 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
willard Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Suverent. Jeg skjønner ikke helt hva han duden mente da. Er lett og bli forvirra av andres poster Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Skulle de lagret spille lister på måten du forklarer så tror jeg de ville solgt FÅ spillere si det pent. Ikke bruker vennlig i det hele tatt. Lenke til kommentar
willard Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 jepp. skal du færa tell mexico? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Inspirert av Team Antonsen . Men hold deg til saken så ikke posten blir stengt. Lenke til kommentar
willard Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Ja der sier du noe. Det blir nok litt Zen Touch i aften. Takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå