Gå til innhold

noen som er fornøyd med pcutsyur.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HVis noen har handlet der i det hele tatt da.

Jeg bor rett ved pcustyr.no, de kommer med at de har bra service lave priser og egene lager. Men alt er jo bullshait. Greit de har lave priser, det er vel det eneste som er positivt. Men Servicen er tragisk, de lover deg et "hovedkort" på 2 uker, men får det ikke før 4 uker senere fordi de hadde akuratt _det_ lageret i sverige. Noe så patetisk å si. Å folka som jobber der er jo så breiale å bøse at det ikke er no kult å gå dit en gang.

Er sikkert noen som har god erfaring med de, men de fleste jeg kjenner som bor her kjøper ikke noe hos de pga mye rot, dårlige varer, dårlig service.

Jeg kjøpte en rambrikke der en gang, den 1. var defekt. Jeg skrev opp alt av nr o.l på den og sendte den inn for å få en ny. Jeg fikk den nye, satt den i, og den funka heller ikke. Så skulle jeg skrive av nr av den også. Så hadde de sendt den samme tilbake til meg. Dette gjorde de 4 ganger før jeg fikk en ny.

Kaller vi det god service? bare lurer

Det med varene er jo ikke demers feil, kan vær oim de lagrer ting på bunnen av ett vaten. men samme det, er nok produsenten sin feil det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Første og siste gang jeg handler der, bestillte en skjerm som de plutselig ikke hadde inne før om 3 uker, etter at de først skulle få den inn 2 dager etter at jeg bestillte.

Har sendt to mail, uten å få så mye som ett svar.

Mottok heller ingen bekreftelse eller oppdatering på ordre, annet enn velkomstmelding da jeg ble kunde. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...