Ar2 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Jeg forsøkte å lage et stille system. Mine bruksområder er web, musikk, film (DVD fra disk og DivX) og "lett" PC bruk for hele familien. Se bilder her : Mitt oppsett Hovedkort Minne / RAM Kabinett ITX DVD : NEC 1300A brenner Tastatur LCD TV DVD spiller Resultatet er et brukervennlig system med mange muligheter. Det ruver ikke i stua og lager ikke noe lyd. Endret 28. november 2004 av Ar2 Lenke til kommentar
t0ffluss Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Nice Ar2! Hvilket frontend bruker du? Kosta flesk? Likte oppsettet ditt, jeg har ikke fått meg en flatskjerm enda ... ble frista nå jeg har en Hitatchi 32" Widescreen Richard Lenke til kommentar
radivx Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Tøffe saker... t0ffluss: Ok om du har VGA signal er det jo kanskje litt mer forståelig. Takk for scart skjemaet. Har lyst til å lage ett skikkelig luksus stue-kabinett selv. Så jeg samler litt på sånne ideer: Hva med denne her da? Kan denne være nyttig? http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuits/vga2rgbs.html Lenke til kommentar
t0ffluss Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Tøffe saker... t0ffluss: Ok om du har VGA signal er det jo kanskje litt mer forståelig. Takk for scart skjemaet. Har lyst til å lage ett skikkelig luksus stue-kabinett selv. Så jeg samler litt på sånne ideer: Hva med denne her da? Kan denne være nyttig? http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuits/vga2rgbs.html Jepp, TV'en støtter RGB, men jeg har ikke giddet å lage en sync sak enda... (som den du ga link til) jeg har sett den sida før en gang.. virket litt tøff Tror nok den virker sånn noe lunde, jeg leste også på en side at det var litt mikk-makk å få det beste resultatet med en RGB konverter (var ei side som forklarte teknikken bak) ... men absolutt verdt å prøve Richard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå