Hartkorn Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har en ny Fujitsu Siemens Amilo A1630 som jeg prøver å installere mer minne i. Etter å ha satt inn brikken virker det ikke som maskina registrerer at dette er gjort. Tror jeg har gjort riktig, selv om minnebrikken ble satt inn motsatt vei av den som allerede var der (ikke mulig å gjøre annet). Såvidt jeg har hørt skulle dette egentligvære latterlig enkelt, men jeg har knapt skrudd på en PC før, så et skulle ikke forundre meg om hele spetakkelet tar fyr eller blåses i luften. Noen som sitter med fasiten? Lenke til kommentar
Hartkorn Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Ingen som har erfaringer med dette? Vil det gjøre noe forskjell om jeg har strømkabelen tilkoblet eller ikke? Jeg koblet den ikke til da jeg startet maskinen etter å ha satt inn RAM-brikka. Endret 23. september 2004 av Hartkorn Lenke til kommentar
Fredriao Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kan det tenkes at man må inn i bios, i tilfelle den ene minnesloten er deaktivert ?? vet ikke jeg... Hadde en FSC Lifebook, og det var bare å montere og alt funka tvert og med en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå