Syar-2003 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Uansett er det feil av leseren å tolke noe som er skrevet "mb" som millibit , det er mitt poeng. Ref: "Filstørresle og millibit: Argh. " Endret 25. september 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
sete Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) QUOTE Min skrivefeil i topic var der for å understreke skrivefeilen jeg ville påpeke. En feil er en feil, mener du han understreker feilen feil? Endret 25. september 2004 av sete Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 QUOTE (syar2003 @ 25/09/2004 : 04:40) Uansett er det feil av leseren å tolke noe som er skrevet "mb" som millibit , det er mitt poeng.Ref: "Filstørresle og millibit: Argh. " Vel, m betyr milli og b betyr bit. At det ikke er noe som heter millibit betyr ikke at det er greit å skrive "mb". Irriterer meg over dette selv. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) hehe.. Det jeg irriterer meg over er at dette er et forum om PCer,hardware,software,etc . Ikke et jæ**la forum for Norsk rettskrivning . Dog stiller jeg meg helt og holdent bak de som kritisere en som bevisst skriver sms språk . Men å blåse opp en liten skrivefeil i ny og ne slik enkelte gjør irriterer meg. Forstår også et det er en del medlemmer her som går på skole/utdanning , men å jakte etter skriveleifer i poster og irritere seg over en annens skrivefeil for deretter starte lange tråder .... Vel dette medfører etter min mening at man trekker dette forumet ned til noe det ikke er ment å være . Det er noe som heter "toleranse" Endret 27. september 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Første gang er det toleranse, andre gang er det toleranse n-te i aen gang og nærmest 99% av tiden... da er det på tide å opplyse om feilen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 syar2003: Bra at endelig flere tenker som det samme som meg, og jeg ser ingen grunn til å la denne tråden være åpen lengre da vi vet om feilen og den vil bli ordnet på et passelig tidspunkt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg