Lurifaksen Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Av en eller annen ukjent grunn, lages det med jevne mellomrom tomme filer (0 bytes), med rare filnavn på ene partisjonen. Jeg klarer ikke å finne ut hvilket program som er synderen, da disse filene ikke inneholder noe. Den aktuelle partisjonen inneholder egentlig kun webserver programvare (apache, mysql, php), men jeg kan ikke huske å ha sett noe til slike filer ved tidligere installasjoner. Det er altså ikke systemdisk eller noe sånt. Brukes kun til hosting av www dokumenter, samt server programvaren til disse dokumentene. Noen som har sett lignende før? (se skjermbildet som er vedlagt) Nå kommer sikkert mange til å foreslå virus, men vennligst ikke gjør det, med mindre du vet konkret om et virus som lager slike filer. På forhånd takk! Endret 23. september 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Prøv å trace eieren av de med ntfilemon fra sysinternals. http://www.sysinternals.com/files/NTFILMON.ZIP Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Glimrende! Har faktisk lurt på lenge om det fantes noen slike overvålningsprogrammer. Hender jo noen ganger at harddisken jobber, uten at jeg helt skjønner hvorfor. Problemet er bare et det er ikke hver dag disse mystiske filene opprettes... Tar vel litt tid å finne ut av. Uansett, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Joda , kjekt program , som det meste fra sysinternals . Dumt at de kommer sjelden da . Vet ikke om det er noe logge opsjon i filemon da jeg ikke har brukt det så ofte , kun enkelte ganger for å finne process eieren til enkelt filer i realtid . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå