lurerpaa Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Trenger et _billig_ skjermkort med DVI, men uten bråkete vifte. Stemmer det at gamle skjermkort kan gi "dårlig" bildekvalitet på "gode" LCD skjermer til tross for DVI tilkobling ? Noen som har forsøkt Sapphire Radeon 9250 256MB på en av de anbefalte 17" skjermene ? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 det korte lurer jeg også på. Trenger et biligt kort til en pc som brukes til litt va hvert. Ser at det blir anbefalt her på hw.no Noen som har det? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg vet i hvertfall at D-SUB-utgangen er ganske bra på de billige kortene. Ramdac'en er på 400MHz og har normalt 3-4 (?) filtre etterpå. Men hva angår DVI, vet jeg ikke. Det er jo 100% digitalt, så det er jo ikke snakk om noe signaltap i hvertfall. Men jeg antar det kan være et problem med støtte for 1600x1200 på disse. Eller kanskje det kun gjelder kablene? (noen som vet?) Jeg tror også det er mange billigkort som kun har 1 skjermutgang fordelt på 1xDVI og 1xD-SUB. Dvs. at du ikke får kjørt dual-skjerm på disse kortene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå